SERWIS: XEROX • CANON • EPSON
Do Państwa dyspozycji jest dział obsługi Klienta, którego zadaniem jest przyjmowanie wszelkich zgłoszeń serwisowych oraz zapewnianie wstępnej pomocy technicznej. Naszym atutem jest wieloletnie doświadczenie i wynikająca z tego praktyczna wiedza, którą ciągle uaktualniamy. Mamy dostęp do pełnej dokumentacji oraz zasobów wiedzy producentów. To wszystko sprawia że większość usterek usuwamy w dniu ich zgłoszenia.
Nasze usługi świadczymy u Klienta w miejscu instalacji urządzenia według standardów producenta. Korzystamy z autoryzowanego oprogramowania diagnostycznego oraz dedykowanych narzędzi. Posiadamy własny duży magazyn oryginalnych części zamiennych, dodatkowo każdy z naszych inżynierów ma w samochodzie najczęściej zużywające się elementy. Jeżeli nie posiadamy danej części w naszym magazynie, korzystamy z lokalnych zasobów producentów lub zamawiamy je pocztą lotniczą. To gwarantuje szybkie usuwanie usterek i minimalizuje możliwość ich wystąpienia w przyszłości.
Cennik napraw pogwarancyjnych
Podane ceny netto. Przy zgłoszeniu prosimy podać model, lokalizację urządzenia oraz dane kontaktowe.
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dogodny termin wizyty.
od 170 PLN
Naprawa lub przegląd urządzenia biurowego
od 220 PLN
od 25 PLN
Jeśli nie chcesz płacić za wizyty serwisowe oraz materiały eksploatacyjne, zachęcamy do zapoznania się z ofertą umowy serwisowej, która zapewnia szereg korzyści.
Brak ryczałtów czy „minimalnej liczby wydruków“ – płatność tylko za zrealizowane wydruki
Umowa jest zawierana na okres od 12 do 60 miesięcy z możliwością jej wypowiedzenia w każdym momencie bez żadnych konsekwencji
Automatyczne zamawianie materiałów eksploatacyjnych oraz zgłaszanie usterek przez nasze oprogramowanie
Zapraszamy do kontaktu
Dział handlowy
tel: +48 22 666 04 45
e-mail: kontakt@proxer.pl